28 maj 2011

Neuroshimowe Miasto - Reklama „Dary Duchów Pustyni”

Dzisiaj krótko, reklama lokalu  znajdującego się w Bridge City napisana przez gracza będącego jego właścicielem.

DARY DUCHÓW PUSTYNI
Prawdziwe indiańskie żarcie.
W 100 % świeże (odkażone tradycyjnymi indiańskimi sposobami).

Menu stałe:
Drink z kaktusa (spróbuj nie pożałujesz)
Odkażona woda (jedyna w mieście)
Szczury pustynne (gotowane, pieczone, tradycyjne)

Poza tym najróżniejsze okazy fauny i flory pustynnej (zależy czym duchy pustyni nas obdarują, bo tylko one wiedzą wszystko), przyrządzone w sposób tradycyjny.

Spróbuj czegoś nowego i pomóż nam podbić amerykański rynek. 

UWAGA!
Na specjalne zamówienie podajemy również żarcie z Neodżungli. Właściciel lokalu nie bierze odpowiedzialności za zdrowie i życie klienta. Przed posiłkiem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą. 


8 maj 2011

Neuroshimowe Miasto - Opis Bridge City


Bridge City jest miasteczkiem zbudowanym na ruinach przedwojennego miasta w stanie Teksas przez które dawniej przechodziła międzystanowa dwudziestka. Do niedawna przez nikogo niezauważona miejscowość zaczęła przyciągać nowych ludzi, szczególnie po odbudowie mostu i stworzeniu nowego szlaku handlowego, który znacznie skraca trasę karawaną. Kontynuacja tematu Bridge City, zainteresowanych zapraszam do poprzedniego postu.

Zabudowa:

Wieża ciśnień - 1 poziom (punkt obserwacyjny)
Arena - 3 poziom (sala treningowa + trybuny )
Budynek straży pożarnej - 1 poziom
Warsztat - 1 poziom

Masz radiowy - 1 poziom
Kościół - 3 poziom (stanowisko informatyczne + wieżyczka obronna)
Motel / Burdel - 1 poziom
Dary Duchów Pustyni - 1 poziom
Dom Gordona i Nadii - 1 poziom
Most - 1 poziom / naprawiony
China Restaurants - 1 poziom
Port - 0 poziom
Obrona miasta - 3 poziom (stanowiska strzeleckie +  złomowy mur + interkomy łączące posterunki )
Neodżungla – 2 poziom ;)

Straż Obywatelska: wyposażenie - słabe,
                                 wyszkolenie – średnie
                                 liczebność – 15

Nastawienie innych do Bridge City:  Posterunek – Przyjaciele
                                                       Gang Stalowi – Neutralni
                                                       Gang Kobry – Wrogowie
                                                          

Rada miasta:


Rikchardo - Motel
Pochodzi z Hegemoni i jest właścicielem motelu na dachu którego od jakiegoś czasu stoi neonowy napis zachęcający klientów.  Prócz przejezdnych zamieszkują tu też stali mieszkańcy miasta, którzy nie zdążyli jeszcze zbudować swojego własnego domu. Nie jest tajemnicą, że motel ten prócz miejsca do spania zapewnia za odpowiednią opłatą uciech cielesnych. 

Mówi się też, że Rikchardo ma kontakty z mafią, czy nawet, że próbuje wybudować filię mającą zająć się przewożeniem narkotyków przez Bridge City.

3 maj 2011

Neuroshimowe Miasto - Wstęp do Bridge City


Bridge City to projekt kampanii, który zaproponowałem swoim graczom rok temu. Była ona pewnego rodzaju odskocznią i powiewem świeżości do naszych przygód rozgrywających się w świecie Neuroshimy. Polega ona na tym, że gracze wcielają się w mieszkańców jakiejś zapadłej dziury w zasranych stanach zjednoczonych i na ruinach dawnego miasta budują własny zakątek, który ma stać się kulturalno rozrywkowym epicentrum pustyni. 

Na samym początku nie było łatwo, bo jedyne co posiadali gracze to dużo ruin, parę baraków zbudowanych z blachy i pomysł na własny interes. Jednak gracze zbytnio się tym nie przejęli. Już na pierwszej sesji okazało się, że główne zadanie przewidziane przeze mnie stało się tylko wątkiem pobocznym. Priorytetem zaś było rozreklamowanie miasta,  zachęcenie ludzi do zamieszkania w nim i zdobycie nowych znajomości. Okoliczne miejscowości zostały wręcz zalane plakatami i ulotkami z typowymi politycznymi obietnicami gruszek na wierzbie. Co właściwie okazało się równie skuteczne jak w dzisiejszych czasach i w mieście graczy zaczęli pojawiać się nowi mieszkańcy. 

Kolejne sesje okazały się równie pełne niezwykłych zadań  jak zdobycie materiałów budowlanych, narzędzi  do warsztatu,  neonu na hotel, czy sprowadzenie  kogoś znającego się na rolnictwie.
Jednak działalność graczy nie ograniczała się tylko do sesji. Pomiędzy naszymi spotkaniami gracze podejmowali różne akcje (np. przeszukiwanie ruin, odnowa budynków, naprawa urządzeń, organizacja imprezy) mówiąc mi o tym, lub pisząc na forum specjalnie stworzonym do tego celu.  Na forum też dowiadywali się jaki wpływ miały ich decyzje i o najnowszych wydarzeniach w mieście.

Dało to możliwości, jednemu z graczy, który gra z nami dosyć rzadko i aktualnie mieszka po drugiej stronie kraju nadal mieć wpływ na to, co się dzieje w mieście i na sesjach.

Dodatkowo w mieście pojawiało się parę postaci których tworzyli okazjonalni gracze, najczęściej wpadający na dwie czy jedną sesje. Ich bohaterowie w mieście pozostawali już na stałe i dalej żyli własnym życiem. Pojawiły się też postacie i informacje o wydarzeniach z naszych wcześniejszych kampanii co było pretekstem do wspomnienia i odświeżenia dawnych wątków.

Pewnie część starych wyjadaczy kojarzy podobny pomysł, który pokazał się w Portal nr 16. Nazywał się „Kalkulator zastępca MG”. Zainteresowanych odsyłam do artykułu. 

To tyle tematem wstępu.  W następnym poście opis jak samo miasto i sposób w jaki się rozwijało