30 lip 2011

Czacha - Kampania Wampira cz. 2

Kontynuacja kampanii , zainteresowanych zapraszam do pierwszej części.

Kolejnej nocy gracze zostali zaproszeni na święto kręgu wiedźm, zimowe przesilenie. Impreza odbywała się w parku poza miastem, ostro zakrapiana krwią z narkotykami i alkoholem. Odbył się też konkurs przeskakiwania przez ognisko. Nie obyło się bez wpadnięcia paru nieumarłych w szał Rotschreck.

Baron na tym święcie przedstawił im Czachę, czyli Lokiego w iluzji człowieka z czaszką barana. Złożył graczom prezenty z okazji święta. Obiecał też pomoc w odzyskaniu ołtarza. Jednak, aby tego dokonać musieli osłabić władzę księcia i poszukać dodatkowych sprzymierzeńców.

Pierwszym celem było przejęcie kontroli nad gangami w celu wywołania chaosu w mieście.  Zaczęli od wyszukania i pozbycia się pierwszego przywódcy. Śledząc szefa gangu zakatowali go w jego kryjówce. Szef okazał się być Faerie i przemienił się w olbrzyma. Po jego pokonaniu wykorzystując Dominacje i Majestat mianują się nowymi szefami gangu.
 
Dalej gracze dowiadują się o zniknięciu księcia. Mówi się, o jego wyjeździe z miasta. Tak naprawdę książę postanowił użyć zdobytego ołtarza. Nie wiedział jednak jak zdjąć z niego założoną klątwę w wyniku, czego traci on permanentnie oko, uszkadza szyje i zapada w letarg. Podczas którego ma wizję przekazującą mu wiedzę i pokazująca przyszłość.

Gracze nieobecność księcia wykorzystują, aby rozpocząć wojnę gangów i przejąć władze nad kolejnymi. Dodatkowo Czacha pomaga znaleźć paru sojuszników wśród wampirów. Prócz tego gracze rozprawiają się z bezwzględną grupą wrogiego gangu, z której walki nie wyszedł jeszcze nikt żywy. Przeciwnicy okazują się miastowymi wilkołakami.



W telewizji gracze oglądają wiadomości o zamieszkach i walkach gangów, z którymi nie może poradzić sobie policja. Dostają zaproszenie od księcia. W pałacu okazują się być wszystkie wampiry. Książę szokuje przybyłych swoimi ranami na szyi i brakiem oka . Nie zważając na pytania oskarża Barona o podjudzanie wilkołaków przeciwko społeczności wampirów i zabicie paru z nich należących do miastowego gangu. Książę używa Przekleństwa Rozpaczy tak, aby baron nie mógł mówić i ogłasza na niego łowy.

Tak naprawdę książę nie wie, kto jest odpowiedzialny za śmierć wilkołaków. Jednak, gdy wilkołaki zażądali wskazania odpowiedzialnych za to nie zastanawiał się długo i wskazał Barona, którego widział w wizjach letargu jak w przyszłości zajął jego miejsce. Złapanemu Baronowi książę rozkazał podłączyć zdalnie odpalaną bombę, która miała być niespodzianką dla wilkołaków. Jednak Baron wymknął mu się i ukrył wśród Nosferatu. Dlatego też, aby uniknąć wyjścia prawdy o tym, że to nie Baron jest odpowiedzialny za śmierć wilkołaków przeklął go i po złapaniu zamierza oddać na rozszarpanie wilkom.

Gracze biorą udział w łowach, ale po to, aby wyprzedzić pozostałych łowców i ochronić ofiarę. Kontaktuje się z nimi Czacha obiecując, że pojawi się z pomocą.  Ekipa udaje się na miejski cmentarz do siedziby Nosferatu.

Na początku Nosferatu nie chcą przepuścić graczy do kościoła, w którym ukrywa się ofiara łowów. Dopiero po dłuższym czasie i przekonaniu, że przysyła ich Czacha przepuszczają ich.Odnajdują niemego Barona z przyczepioną bombą. Ładunek wybuchowy musi poczekać na rozbrojenie, bo pojawiają się wilkołaki. Dochodzi do pyskówki i walki, w której prawie pewne zwycięstwo mają wilkołaki.

Z odsieczą przybywa parę wampirów i Czacha  niosąc worek srebrnej broni i amunicji przeciwko wilkołakom. Szanse w walce obu stron wyrównują się. Dochodzi do eksplozji w kościele w wyniku, której budynek się rozpada. Wśród ruin nie znajdują żadnego ciała prócz popiołu, w który przemienił się Baron. Wilkołaki odchodzą uznając, że winny zbrodni został zabity ostrzegają „Nie fikajcie więcej, bo zrobimy do końca porządek w waszym miasteczku“.

Tak naprawdę Nosferatu zdołali zabrać pokiereszowane ciało Barona będącego w letargu i podłożyć popiół na jego miejsce.

Kolejnym etapem gry był atak na siedzibę księcia. Graczom pomagały przekonane wampiry i członkowie zdobytych gangów, których cześć w czasie walki zmienia się w olbrzymy. Książę po swojej stronie ma służby i policję, odziały specjalne i cześć wampirów, którzy pozostali przy nich. Walka jest krwawa i odbywa się na paru frontach. Gdy w końcu udaje sie dotrzeć na teatralną sale gdzie był książę ze wsparciem zaczyna się końcowa walka. Zabijajac Ogara księcia gracze uwalniają jednego ze starszych spod klątwy krwi i z powrotem staje on do walki po ich stronie. Książę walczy używając akceleracji i tworzy swoje klony.

Po pokonaniu księcia gracze używają ołtarza i mają wizje jaskini ze zwierciadłami wody, w których widzą sceny wcześniej im niewidoczne np. wygnanie Lokiego pod postacią Czachy, w którym rozpoznają swojego mistrza Marco, swoją akcję ratowanie go ze przybitej skały, trwające nadal walki w mieście, wybuch kościoła i wyciągnięcie z ruin Barona będącego Baldurem, wizje go jako przyszłego księcia Oslo.

Idąc wzdłuż jaskini docierają do gigantycznego drzewa, na którym wisi Książę, jako Odyn i parę innych wampirów będącymi pozostałymi bogami z panteonu nordyckiego.

Czacha ściąga czachę i ujawnia dobrze znaną im twarz. Ten dziękuje postaciom graczy za pomoc w wykonaniu jego planu i nagradza tajemnicami zawartymi w ołtarzu, po czym wizja znika.

Dalej gracze odlatują samolotem z Oslo oglądając płonące miasto i Ragnarok - zmierzch wampirzych bogów.

1 komentarz:

  1. Pamiętam, że jak proponowałeś nam rozgrywkę w świecie "Wampira" to zapytałeś w jakiej części świata chcemy grać. Pierwszym pomysłem była Ameryka, ale po całej masie sesji "Neuro" już się nam ten kraj przejadł. Stwierdziliśmy, że zamiast tego odwiedzimy jakieś "mniej znane" państwo, najlepiej w Europie. Po krótkiej dyskusji padło na Norwegię (pewnie sporo Ci to ułatwiło, bo panteon bogów nordyckich przeżywa ostatnio swój renesans). Jednak nigdy nie przyszło nam do głowy, że zmieciemy to państwo z powierzchni Ziemi :P.

    OdpowiedzUsuń