6 wrz 2010

Urodziny Bloga


Mój Blog przedwczoraj obchodził swoje pierwsze urodziny. Przez ten czas zdążył parę razy zmienić swój wygląd. Pojawiło się na nim 30 postów związanych z RPG lub Postapo.  Jeden z nich został zamieszczony również na łamach Gwiezdnego Pirata.



Jak wyraźnie widać w archiwum po mocnym starcie zrobiłem sobie prawie półroczną przerwę. Do dalszego pisanie powróciłem dopiero, gdy jeden z moich graczy zaczął również prowadzić bloga: PÓŁKA PEŁNA KOMIKSÓW, który wszystkim polecam!



Na początku obecnego roku zacząłem się rozpędzać, aby dojść do czterech tekstów miesięcznie i ten poziom będę starał się utrzymać.  Chociaż postanowiłem, że od czasu do czasu, jeżeli wpadnie mi coś fajnego w oko dodatkowo będą pokazywać się posty w stylu „Zombie Propaganda”.



Duże podziękowania należą się mojej narzeczonej, która zajmuje się korektą moich tekstów. Taka kobieta przy boku to prawdziwy skarb. Jako dyslektyk potrafię czasem napisać rzeczy naprawdę nieprzyjazne dla czytelnika.  Chodź im więcej pisze tym mniej błędów robię, to początki uwierzcie mi były trudne. Jak mówi przysłowie, bez pracy nie ma kołaczy.



Na koniec: blog dorobił się ośmiu obserwatorów, ale jeżeli was odbiorców jest więcej dziękuję każdemu z osobna za czytanie moich wypocin.  Zapraszam do dalszego zaglądania i postaram się, aby lektura była przyjemna.

1 komentarz:

  1. Sto lat! Ciszę się, że moje wypociny, były inspiracją do dalszego tworzenia twoich :P. Przyznam szczerze, że odkąd ruszyłeś ostro z pisaniem, również i ja, zacząłem pisać w miarę regularnie, choć nie zawsze jest to możliwe. Życzę dalszego rozwoju w dobrą stronę i 102 obserwatorów, głównie z Chin Ludowych :P

    OdpowiedzUsuń